godmorgon!

Godmorgon! Sjukt skönt att vara ledig idag, iallafall till klockan 18.00 och fått sova ut. Var behövligt! Nu ligger jag i sängen och dricker loka, sicken skräll.. Har aldrig tyckt om den drycken och tyckt att den smakar som värktabletten treo, ni vet den som löses upp i ett glas vatten? Usch!!   Men nu vips, så älskar jag typ alla loka smaker, så gott,  hejdå pk och hej loka!   För den delen har jag kört lchf i en hel veckan nu och har faktiskt gått ner 2 kilon, life is good. Har ju dock inte bara legat hemma och degat utan även rört mig mer än vanligt och ätit väldigt mycket mindre portioner också!   Bara typ 13 kilon kvar till mitt mål.. Haha..

Nåväl, nu ska jag nog stiga upp, göra mig en shake och någonting litet att äta till. Sen får jag se vad jag gör innan jag ska duscha och börja fixa mig inför avslutningsmiddagen som är ikväll,  just nu vill jag inte lämna manhem och bli stor. Har det så bra som liten och 15 år..

hej, mitt... svarta... hår.. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0