godmorgon!

Godmorgon!  Bra att man kan sova länge när man väl har chansen att sova ut, fast är väl ändå bra att jag vaknar tidigt och inte hinner vrida om dygnet när jag säkert ska och jobba igen imorgon:) Har iallafall just vaknat och ligger i sängen och gör ingenting, ligger och kämpar emot mitt kissnödighet som jag haft sen jag skulle somna igår, ni bryr er, jag vet.  Nu först innan jag går på toa ska jag få min data laddare att börja funka igen, den dör lite då och då.. Speciellt under nätterna! Och nu fungerar den inte..  Mina laddare börjar ALLTID tjorva under sommarloven, fan vad fittigt.  Nu ska jag fixa den, sen kissa och se new girl typ.. Vi hörs senare :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0