godissugen så jag dör!

Sitter i soffan och håller på avlida av godis sug, att det finns en chokladkaka i kylskåpet och att linn håller på att baka chokladbollar gör inte saken bättre heller. JAG BLIR GALEN!  Jag kommer lägga av och bli super fet inom kort, nej.. Jag får inte! NEJENEJENEJ..  Fan vad sur jag blir, förra veckan var jag inte ens lite sugen på godis, och självklart fuskade jag förra helgen å nu är det åt helvete. Jag hatar mitt liv, nej det gör jag inte. Jag hatar mitt fett och mitt godissug.. Det enda sättet att överleva detta är att sova bort dagarna och slippa tänka på godis.. Chipsen överlever jag utan, men cola nappar och choklad, fan vilket svaghet.

Försöker iallafall få bort godisuget genom att lura mig själv att det är godis i godispåsen istället för nötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0