glömde att jag hade en lista.. hehe

Dag 6 –  Det här åt du idag.

Stekt kycklig, wookgrönsaker och mangoraja. Mums!

Dag 7 –  10 saker du inte förstår dig på


Finns ju hur mycket som helst man inte förstår sig på..

1. Vissa människor

2. Folk som använder droger, jag kommer aldrig fatta varför, det finns ingen bra anledning till det.

3. Varför vissa är mer känsliga än andra, - det är sjukt jobbigt ibland!

4.  Varför man ska dö, varför? Varför? Varför? Varför kan vi inte bara leva föralltid?

5. VARFÖR MAN SKA HA SÅ MYCKET FRÅGOR OM ALLTING! Så jävla jobbigt..

6. Pojkar och Flickor som är otrogna, jag fattar inte grejen.. Varför vara tillsammans med någon när man ändå är med andra? Då är det ju likest å vara singel!

7. Varför alkohol gör allt så mycket roligare,  ah, det är ju faktiskt förståligt men ändå!

8. Folk som går och ljuger och skapar rykten, varför? Alla får ju ändå veta sanningen till slut, utom dom korkade.

9. Varför just jag har världens bästa vänner, varför just jag? Tack gud!

10. Hur vissa år kan gå såååå himla fort! Eller ah, har man kul så går tiden fort ju ;-)


Dag 8 –  Något du är beroende utav


Jag är beroende av massvis med grejer, t.ex sova.. Min säng är min största drog,  nötter, duschen, grey's anatomy och sen massa andra saker!

Dag 9 –  En person som du delar mycket med


Oherre jesus, delar så mycket med så många personer. Men med vissa barndomsvänner och med min stora syster Linn. Linn slår nog dom alla, vi delar ju allt tillsammans typ hela livet hittils!

Dag 10 – En ny bild på dig själv och 10 saker om dig själv


Den här kör vi väl på då, den e ju typ nyast..

1. Jag är bra

2. Jag är bättre än bra faktiskt

3. Jag är nästan bäst

4. Nu är jag faktiskt bäst

5. Bättre än bäst är jag nu

6. Skit bra, otroligt bäst

7. Nu är jag lite sämre igen, mellan bra och bäst. Typ bättre!

8. Nu är det bättre än bättre..

9. Nu är jag snart bäst igen

10. JAG ÄR BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0