fullt upp!

Helu! Har haft fullt upp hela efter middagen så bloggen kom i andra, tredje eller fjärde hand!  Har iallafall varit i kalix och kollat på balen idag, gud så fina alla där var!  Kan knappt vänta tills det är min tur, åh vad roligt :D  Sen vandrade jag och tog mig en 28 minutare på solkällan och sen for jag hem där bella johan & willy var och hälsade på så har surrat på med bella, mamma och linn hela kvällen tills dom for och då var det bara att kasta sig i duschen och sen började säsongsavslutningen av greys anatomy.

Nu är det klart och jag ligger i sängen och ska strax sova, imorgon vankas det jobb på mitt schema. Känns dö jobbigt, men vad gör jag inte för pengar? Jobbar dock inte på fredag men på måndag börjar jag jobba och jobbar 5 veckor i sträck, men vad gör man inte för pengar?  Hehe.. Nu ska jag slå igång greys å sova så jag inte är allt för trött imorgon.  Nåväl vi får höras mera imorgon då jag är hemma från jobbet. Puss & Godnatt.


Jo btw.. Hoppas ni alla har firat sverige ordentligt idag!

Själv sover jag under en sverige flagga varje natt och sover som en prinsessa, kärlek på sverige!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0