freeedagsmys

Efter många om och men så bestämde jag mig för att stanna hemma och missa självaste kalix cruising haha! Det lär väl ändå aldrig slå piteå cruising och den missade jag ju faktiskt iår så mycket kan jag inte missa, får hoppas på att alla har tråkigt :) Nej jag skojjade bara! Hihi.. Sen jag sist bloggade tog jag en halvtimmas pn, duschade, fixade mig och sen har vi grillat gomat! Nu ligger jag i soffan mätt och belåten, känner hur mina ögonlock vill stängas igen men jag ska inte sova ännu har jag bestämt, tidigast halv 9.. Har faktiskt gått och lagt mig ungefär halv 9 hela veckan haha, lär säkert göra det idag också. Det är ju så jävla skönt att sova tidigt och sen inte behöva sova bort heeeeela dagen, fast.. Hur många timmar man än sover då man ska upp till skola/jobb så är man ändå lika jävla trött oavsett om du sovit i flera dygn... Nåväl, nu ska jag traska iväg och göra något, vi hörs sen!

Go middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0