Fredag!!

Tjoho! Som jag skrev igår visste jag inte hur uppdateringen idag skulle bli, men ett inlägg får ni nu iallafall!:) Kom nyss hem efter att varit med familjen och ätit på hamnkroa ( de e ju fredagfredag, då måst jag ju få fuska ) det var snuskigt gott, like always!  Idag har jag som sagt varit och jobbat, det har varit RIKTIGT ROLIGT! Blev sjukt deprimerad av att ligga hemma i 2 dagar typ och göra ingenting?!  Så idag har jag inte tänkt " åh varför valde jag att sommarjobba med det här jävla jobbet i 5 hela jävla veckor " som jag alltid annars gör då allt blir jobbigt!  Då jag kom hem från jobbet kastade jag mig i duschen, sminkade mig och plattade håret och for sedan och åt! 
 
Nu sitter jag här i min säng och har musik volymen på max och taggar :D Känns som att det blir en förhoppningsvis jävligt rolig kväll, and it's feels goood!  Nu ska jag ta och medicinera mig och sen ska jag väl fixa håret, vi hörs imorgon nå mer!:)
 
En liten fjortis hälsning från miiiig!
Insåg nu i efterhand hur ful och efterbliven jag faktiskt är på bilden HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0