Första arbetsdagen avklarad!

Hellå! Nu är första arbetsdagen avklarad, fan så skönt det var att lägga sig i sängen nu alltså.. Har stått hela dagen och planerat blommor nu på slutet har vi varit och satt ut dom på olika gravar och så. Jag har överlevt en arbetsdag, första är väl alltid jobbigast?! Jag lär ju väna mig snart, hoppas jag haha..  

Just nu skulle jag döda för en dusch för jag stinker jord, blomjord.. Men sängen är så mycket med lockande så jag får sova och lukta skit tills jag tar orken till duschen, mina ben gör ont helt jävla ont, jag är verkligen pinsamt otränad. Nu jävlar ska jag se greys anatomy, hämta något att käka på och sen somna efter det så småning om! GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0