Färdig före fan!

Har precis fixat mig klart inför avslutningsmiddagen, vilken skräll att jag är färdig minst en timma innan vi ska fara! Jag kan aldrig taima in och vara klar som just innan jag far, måste alltid typ vara klar en hel timma innan utifall att någonting skulle gå snett, haha!  Sjukt irriterande...  Nu sitter jag och väntar på grillat, måste äta lite middag iallafall eftersom att jag inte har ätit någonting idag och börjar faktiskt bli lite småhungrig, så en köttbit lugnar nog hungern!  Sen ska jag väl pilla å fixa lite mer i håret, det hinner ju fucka sig innan jag äns har lämnat huset så några 100 liter spray i håret blire väl. Haha! Nä nu orkar jag inte skriva nå mer, skriver alltid så jävla onödiga och ovärda inlägg,  jag är ingen storbloggare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0