borta bra men hemma bäst!

HEJ ÄLSKLINGAR!! Fan vad ni måste haft saknat mig :)))  Haha.. Är iallafall just hemkommen från skärgården och ska strax riktigt kasta mig i duschen och duscha som aldrig förr.. Har saknat duschen som tusan! Men trevligt har jag haft, mycket trevligt och tur med vädret har vi haft!  Jag som aldrig brukar bränna mig i solen har lyckats bränna mig på näsan och bröstkorgen, kommer svida att duscha.. Gruvar mig redan..   Nu ska jag iallafall försöka föra över bilder på den här skit sidan, funkar det inte byter jag fan blogg... Nä det gör jag inte, men nått elakt ska jag göra!!!
 
solasolasola
solaaaa
Grilla maaaat
nomnomnom
Min fina myshörna i båten!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! JÄTTE fin blogg! kolla gärna in min frågestund och ställ en fråga!

2012-06-24 @ 14:20:03
URL: http://Emiliasjbecks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0