Bloggandet suger.



Ohyes, so damn true .

Iallafall, jag suger på att blogga. Just nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva om men känner att jag måste göra ett inlägg till er som faktiskt läser mina värdelösa och tråkiga rader jag skriver varje dag. Puss på er, eller? Skoja, hihi. Nä men nu under veckorna kommer min blogg inte ligga på topp någonstans, sätter väl jobbandet först och sovandet. 

Har iallafall inte gjort speciellt mycket sen jag kom hem från jobbet, somnade nästan direkt efter att jag hade bloggat sen vaknade jag och gjorde omelett och korvvv.. Sen har jag suttit ute i solen som dök upp nu i eftermiddags , härligt! Ska ta och checka vädret för imorgon, ryktas att det kommer bli toppen väder i veckan. Snacka att svettet kommer rinna då man arbetar samtidigt, oh fresht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0