arbetsdag 2 avklarad!

Är nu hemma från arbetsdag numero 2. Överlevde faktiskt denna dag också efter några om och men!  Vädret ute är underbart, självklart har jag jobbat och svettats uomhus i detta väder haha.  Direkt jag kom hem kastade jag på mig bikinin och la mig ute och solade i en halvtimma, lessnade och nu ligger jag i sängen istället. Orkar inte med alla fula humlor och gretingar och alla andra missbildade flygande djur. Har för den delen blivit biten av 14053829 mygg idag, det har bokstavligt talat kryllat av dom på vissa ställen, kommer ligga och klia ihjäl mig ikväll känner jag, mh underbart. Nu ska jag se greys & sova, vilken skräll. Nä men ska faktiskt käka ett äpple också, så lite förändrig blev det ju iallafall haha ;-)

Har inga bilder, är osminkad och ful varje dag. Varför fota motbjudande bilder på mig själv och hur risig jag faktiskt ser ut varje dag och visa er? Nä det är nog bättre att ni får bildlösa inlägg. Puss & go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0