Wheho, rubriker suger!

Tjoho! Har just satt på mig lite spackel ihopp om att se lite mänskligare ut! Nu sitter jag och kollar på tv och tar det lugnt, på något tag blir det att vara med Johanna så får se vad vi hittar på! Skojsigt :D Efter tränandet blev det att kasta sig i duschen sen var jag och Linn så lata med middagen idag att vi hämtade hem mat, var jävligt gott och satt bra!  Nu ska jag iallafall gå ut på en rök och vänta på att Johanna ska höra av sig, sen blir det att umgås med henne under kvällen. Nicebajs!  Nu ska jag gå och göra mitt, måste avsluta bloggandet här och nu eftersom att min dator har 4 procent ström kvar och dör nog inom kort tid. Vi hörs senare!:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0