TRÄNAT..

ÅH! Jag klarade det!! Jag har just genomlidit ett träningspass utan att DÖ! Trodde faktiskt det skulle vara hemskare än vad det var efter att inte tränat på 2 månader. Jävligt skönt nu efteråt! Var dock lat och skulle vara snäll med mig själv så blev bara en halvtimma drygt, kanske lite mer.   Men det blir hårdare träning för varje dag som går då! 
 
Nu sitter jag och eftersvettas som en gris, det är hemskt hur hemsk min kodition är + att rummet jag tränar i är på övervåningen och ni kan ju gissa om det var nå varmt där uppe då solen legat på HELA dagen. Var 40 grader där inne typ haha.. Men jag överlevde iallafall, gode stolt över det! Nu ska jag fortsätta sitta här och svettas tills jag ska duscha. Vi hörs sen!:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0