tråkiiigt

Jag har tråkigt, jätte tråkigt. Sitter och drömmer om alla snygga kläder jag hittar på olika hemsidor, alla olika resemål som finns på ving... Gud vad jobbigt!!! JÄTTE JOBBGT. Jag har också skittråkigt, fortfarande. Har iallafall förflyttat mig från sängen till soffan, har också varit duktig och bäddat sängen och plockat bort alla kläder från golvet. Såå bra!  
 
Men.. En sak undrar jag.. Är varje dag av sommarlovet såhär tråkigt? Då vill inte jag ha sommarlov isåfall.. Verkligen inte... Inte ens lite! Åh.. Enligt vädret så ska det ju iallafall vara sol imorgon, WOHO OMG SOL känns som att det var ett ex antal år sedan man såg den. Eller ja solen dök ju faktiskt upp idag också (otroligt nog) men som tröst över denna usla sommar så ska jag utomlands, var vet jag inte ännu.. Står mellan turkiet och rhodos.. Hatar mitt liv över dessa beslut
 
Vad är min blogg utan dessa ironiska bilder? Ingenting!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0