Torsdag avklarad!

Tjeenare! Nu var ännu en arbetsdag avklarad, var tröttare än någonsin idag tror jag.. Hade väldigt väldigt gärna somnat om men nix, det var bara att dra sig upp och fara och jobba.. Har vattnat hela jävla kyrkogården idag i töre, dvs att jag inte behöver göra det någon mer gång på hela denna jävla sommaren fyfan vad skönt! Bara morjärvs kykogård kvar och vattna sen är jag fan klar med det och den är liten jämfört med töres. Fan tur det iallafall!  
 
När jag kom hem från jobbet gick jag in och böt om, smörjde in mig med sololja och la mig ute och solade! Har precis kommit in igen och ska ta mig en liten pn, eller först kolla lite oth sen pn!  Luktar sololja i hela rummet, hela sängen lär garanterat göra det efter att jag legat här och kletat ner den. Fan vad vidrig jag är och lat är jag som inte orkar gå och duscha av det innan jag sover. MEN VAFAN, jag är trött då får jag vara äcklig. Hejdå!
 
Käärleekk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0