Torsdag avklarad!

Goddagens! Är nu hemma efter ännu en arbetsdag, ska inte klaga på denna dag, den har inte varit jobbig alls. Fy så skönt!  Direkt på morgon så har vi bakat ända tills jag for hem på lunch och for sen tillbaka och har inte gjort mycket alls då heller. Blev bjuden på glass i slutet av dagen, vilken skräll! Det är glass party på jobbet varje dag typ, haha!:)
 
Imorgon är det sista arbetsdagen och jag jobbar endast 4 timmar och ska bara städa församlingshemmet. Gud så skönt :) Nu har jag iallafall nyss målat naglarna och ska strax gå och fräsha upp mig lite. Senare blir det grillning med familjen + min stora systers familj!:)  Nu ska jag gå och fixa lite, vi hörs senare!
 
Detta har jag bakat idag! Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0