@tiger kullen

Tjohej! Tänkte visa er lite liv här i bloggen så ni vet att jag lever! Sitter just nu hos Emelie och kollar på tv och tar det lugnt. Blev att fara hit igår och så kom Amanda, Elin och Josse och sällskapade oss under kvällen. Trevligt, trevligt!  Idag har vi inte gjort så mycket, jag sitter nu och väntar på att min familj ska komma och hämta upp mig så ska vi fara och äta på kina med släkten och fira mormor som fyller 70 år idag. Grattis älskade mormor ♥  Tror vi även skulle fira gammelmormor och gammelmorfar som nyss fyllt år dom också! Dom är så söta, man kan ju inte annat än älska gamla, söta och trevliga människor :D   Det blir väl min eftermiddag, sen får jag se om jag kanske återvänder hit till Emelie igen och gör henne sällskap över natten igen. Vi får se!  Nu ska jag kila och vara social med Emelie tills jag ska fara. Puss & go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0