oth och godnatt!

Förtids pensionär som jag är så har jag redan krypit ner i min älskade säng med mina nötter och en nektarin som sällskap, ska strax ta och börja se om one tree hill för tredje gången, det är så jävla bra. Nu får vi se om jag gråter lika mycket denna gång som jag gjort dom 2 andra, haha! Så jävla töntig jag är ibland, jag som inte ens brukar gråta åt film.... Nåväl, slår igång oth och påminns om gamla goa tider då jag började se det första gången vilket var förra sommaren, saknar förra sommaren alledens fööör mycket och saknar allt som hade med den å göra! Nu ska jag se oth tills jag somnar, imorgon är det jobb som vanligt 7-14. Känns dö jobbigt att alarmet ringer 06.10 imorgon OCKSÅ,  men efter denna vecka är det bara en liten vecka kvar. Fan vad jag längtar och FAN vad jag ska sova! Godnatt :D
 
Måste bara tillägga att första avsnittet på denna serie suger. Men måste ändå se det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0