Onsdaaag!

Goddagens! Förlåt för att jag inte har bloggat någonting idag men har varit helt slut i huvud och kropp så direkt jag kom hem från jobbet så sov jag stenhårt ända tills det blev middags dax.  Imorse då alarmet ringde kändes det som att jag just hade somnat, somnade först vid 10 men då ringde min käre vän jennelie och väckte mig och det tog TIMMAR innan jag kunde somna om så idag har jag har huvudvärk från helvetet och kännts som att ögonlocken har vägt 100 kilo. Men nu är jag lite piggare iallafall och ska gå och duscha, sen prova min nya bikini som har kommit!:D Eller provar nog den innan jag ska duscha.. Eller hur som helst!:D  Mitt liv blir alltid genast bättre då mina kläder kommer som jag beställer lite för ofta för min budget haha, kommer leva på kredit resten av mitt liv sen då jag blir äldre typ... Skulder, här kommer jag! Nej jag skoja, tur jag har mamma & pappa's plånböcker och mina väldigt söta ögon som dyker upp då jag verkligen vill ha nått, hihi..
 
Hahha, så jävla klockren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0