.... monster

Hallå! Sitter just nu i köket och inbillar mig en massa hemska ljud, eller nej.. Jag inbillar mig inte, jag hör faktiskt någonting i något av rummen som är vid mitt rum.. Tänk är det någon hemsk varelse i mitt rum?! Fan vad jag är paranoid då jag är hemma och hör någonting. Det KAN vara en fågel som flög in i rutan 150 gånger men nej, det känns värre än så...
 
ÅH vad jag är töntig. När ska jag ta och bli cool? Är så ocool man kan bli just nu. Vågar inte gå in i mitt rum och hämta min handduk så jag kan gå och duscha men vågar inte heller gå hela långa vägen till toan och duscha.. Tur som är så slutar Linn jobba om 8 minuter och är nog hemma någon minut efter det så har jag tur har jag överlevt tills dess....  Men just nu är allt osäkert!! 
 
Stämpla mig inte för att jag är paranoid och lättskrämd... Jag är faktiskt jävligt cool ibland även om jag typ får ryckningar av att diskmaskinen låter lite och tror att någon ska döda mig. Nu ska jag kämpa igenom dom  6 minuterna som är kvar... Hörs vi inte sen, då är jag död. 
 
Nu är det fan inget dansande på daytime någe mer... Inte idag iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0