fredag den 13onde!

GODMORGON! Idag är det fredag, fredag den 13onde. Ska denna blir som förra fredag den 13onde så betyder det tur, för den blev bra!:D Bara för att jag får lov idag så lär det vara ett helvete, ALLT. Nu har jag iallafall någonting att skylla på varje gång jag klantar till mig... 
 
Har iallafall nyss dragit mig upp ur sängen, börjar jobba på en halvtimma så ska gå och borsta tänderna och fixa det sista innan jag drar iväg med racer mopeden haha. Drömde även en sjuk dröm att jag mördade en och så vaknade jag sedan upp med världens leénde på läpparna. Vad är jag för människa?! Njuter av att mörda.  Jag är sjuk! Nu ska jag gå å borsta tänderna och det, vi får fan höras senare då jag slutar.. "Bara"  4,5 timme kvar.. HIHI!!
 
Haha, så passande med min dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0