@mariebeerggg

Godkväll på er! Sitter just nu hemma hos Matte med Linn, Ania, Nicke och Matte.   Sitter och väntar på att en film ska börja så blir det att se den resten av kvällen innan det blir läggdags!  Idag har jag inte gjort något speciellt eller intressant. Vaknade tidigt, bakfull och hemsk och det första jag fick göra var att börja städa huset. Så nu är det rent och fint! 
 
Igår hade jag en riktigt bra och trevlig kväll med mycket härliga personer! Det är ju vad man gör det till ;-) Heehe.. Nu ska jag chilla vidare med dessa människor och sen får jag se vad som sker.  Blir att sova här så vet inte om jag uppdaterar något mer idag annars hörs vi imorgon. Puss & go!
 
Bjuder på en allt annat än fager bild!  Enjooyyy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0