livstecken

Godmorgon! Tänkte bara ta och visa er lite livstecken så ni vet att jag lever haha.. Uppdateringen igår blev inge vidare men skulle vara på motorstadium redan klockan halv 4 och kom inte hem föräns 1 halv 2 inatt ungefär och då åt jag en liiiteee sen middag och gick och la mig sen direkt. 
 
Idag är jag trött, jätte trött. Det känns som en jävla söndag! Men det är bara torsdag, hej dag vild!  Har ont i mina fötter efter igår, men det var det väl värt. Var hyfsat roligt, mot slutet blev det kallt och jävligt så man längtade bara tills det hela tog slut haha. Men tur är det väl att man är lite små intresserad och tycker det är kul och se på rallycross annars måste tiden haft stått stilla igår.. Haha! 
 
Ok, tänkte bara visa livstecken som sagt, nu ska jag gå och gräva ner mig och fortsätta dö. Vi hörs sen, kanske, om jag orkar. Åhhh mina ben värker och mina ögon vill bara falla igen, jag är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0