Klickat hem!

Goddagens! Har inte bloggat någonting idag, men direkt jag kom hem från jobbet la jag mig i sängen och försökte sova. Men sova är nog det sista som går bra nu mera. Har inte sovit någonting inatt, jobbat stenhårt hela jävla dagen. Är helt slut från topp till tå och kan inte sova. Det är synd om mig, syndast om mig i hela världen. Haha! Har iallafall fått hem mitt h&m paket idag, kunde dock inte ha ena linnet så tröst klickade hem 2 yttligare plagg. Internet shopping löser alla problemen, alltid. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: M E L L Y

Kan du inte sova? Jag sover i 10 timmar och är ändå hur trött som helst! Vädret gör mig supertrött, det är deppigt att se vädret :(

Svar: Nä, jag kan inte sova hur trött jag än är! Ja, exakt. Känner samma!
eveliinae.webblogg.se

2012-07-11 @ 00:40:24
URL: http://mellys.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0