hoome and goodnight

Godkväll! Har precis kommit hem från kalix, har lagt mig i sängen med tragiskt nog ett rör pringels.. Jag har inte köpt godis eller liknande på 1,5 månad ungefär.. Idag var jag tvungen!  Som ni kanske inte vet så är iallafall pringels hot and spicy som knark för mig och jag har ändå fuskat idag eftersom att emelie köpte en jävla cola, ett pringelsrör och en godispåse med massa gott i... Nu ska jag iallafall äta några få chips och försöka glömma detta till imrogon så jag slipper någon jobbig ångest. Vi säger väl att jag har förtjänat detta efter allt jag har varit ute i regnet ikväll!
 
Nåväl, ska jag dra fort vad jag gjort ikväll? Åkte med Emelie, Fredrik & Simon till Emelie dååå, vi babbla på och såg scobbi doo (kan inte stava det, tyvärr..) och så har jag spekulerat hennes hundvalp, den är sååå söt och jag är livrädd för den! Inte när den ligger och är lugn och sover, men direkt den är busig känns det som att den ska bita ihjäl mig.. Får hoppas på att jag blir tuffare för varje gång jag träffar den annars kanske jag aldrig besöker Emelie igen! Just kidding ;-)  Iallafall.. Sen for vi ut med Petter och Erik i någon timma, sen skjutsade dom hem mig och här är jag i min renbäddade och ubersköna säng.  Nu ska jag inte skriva många rader till efter att redan skrivit FÖR mycket.. Nu ska jag slå igång new girl och ångest äta mina chips, vi hörs imorgon! Godnatt evve lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0