Heeeej, fredaaag!

Goddagens mina kära läsare, fula läsare, hatade läsare och snygga läsare osv! Ligger just nu i sängen och har sminkt mig nyss typ. Är så jävla trött att jag har lust att stryka ett sträck över kvällens planer. Alla är så tröga och jobbiga så man tappar lusten till att alls göra någonting så innan kvällen är över kommer jag stanna hemma typ! 
 
Så nu ska jag ligga här i sängen, små tjura, se oth och fortsätta att ha jävligt ont i halsen som jag nu har fått från igår till idag, ska jag seriöst få halsfluss igen? Jag orkar inte... Nu ska jag döda några äckliga mygg som följer mig ÖVER ALLT har till och med hunnit dränka 2 stycken i duschen idag.
 
Jag hatar att ha ont i haslen, blir fan sur på allt och alla då. Det är exakt samma som med mensvärk,
ingen är älskad i ens närhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0