Gokväll

Helu! Har kommit hem från Johanna nu för kanske 40 minuter sen, nu sitter jag och kollar på utlandsresor med mamma. Är så sugen på att fara iår igen, förra gången vi for vilket var i oktober och det var 3 dagar sol, hur värt?! Nu när vi knappt har någon riktig sommar här så ska jag fan utomlands till hösten. Skiter i om jag inte får något studiebidrag av skolan för att jag är borta, det är fan värt att förlora 1050 kronor på. Nu ska jag kika vidare på något dugligt hotell. Bara att sätta igång med träningen stenhårt på måndag då om det ska bli någon beach body.... Haha!  Nåväl, ska kolla runt nu lite sen blire väl att gå och sova. Vi får höras mera imorgon, puss & go!
 
ÅH, sugen på resa.. Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0