Godnatt.

Har precis duschat, ska strax ta och krypa ner i sängen och kolla oth i något tag tills det blir sov dags. Kom just på nu när jag la mig ner att jag glömt ta host medicin och känns mer än jobbigt att stiga upp och hämta, åh. Fuck life känslan som dök upp nu. Haha!  Nåväl är helt slut i kroppen just nu, känns som att jag faktiskt skulle kunna ta och somna redan nu, men vi får väl se!  Nu ska jag iallafall stiga upp, ta host medicin (som smakar hemskt, men är en jävligt bra medicin eftersom att den innehåller morfin & får den utskrivet av läkare) REKOMENDERAR, starkt!  Det funkar, mycket bra.  Nu göra det och sen oth och sovisova. Godnatt..
 
We always leave the people who actually care about you,
And are with people who don't care about you and are assholes who hurts you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0