godnatt..

Helloo!! Ligger i min säng just nuu, har nyss varit och sprungit igenom den hemskt läskiga, långa och svarta gången till toaletten, gissa vad? Jag överlevde blev inte tagen av något monster idag heller!  Iallafall, innan det så har jag suttit i telefonen med Emelie och haft girlyyytaalk u know, hehee!
 
Nu blev jag helt plösligt mycket piggare, och är jätte glad? Fan vad roligt!  Har något äckligt djur i mitt rum som börjar flyga direkt jag ökar ljuset på dator skärmen så får sitta på det mörkaste så jag knappt ser vadfan jag skriver. Men då ser inte det äckliga djuret något jävla ljus heller så då blir det faktiskt bra. Då slipper jag någon äcklig sak på mig eller som flyger runt omkring mig... 
 
Nu ska jag se oth, skräll? Men sover godast till denna serie. Vem kan somna utan att kolla på en serie eller höra på musik?! Den människan är sjuk. Eller så är jag sjuk, whatever, världen är sjuk!   Nu ska jag se oth och sen förhoppningsvis somna, känns som att jag vill ställa mig upp i sängen och hoppa som en liten unge, men det kan jag inte. För då hör och ser insekten mig, godnatt.. 
 
Känner igen mig själv så sjukt i denna bild i denna sekund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0