godmorgon!

Godmorgon! Nu är jag vid liv och mår bra :D  Steg upp först halv 10, åt mat, satt och dog och tyckte synd om mig själv och hur jag mådde haha... Sen då jag äntligen började må lite bättre kunde jag somna om tills nu! Det enda som stör mig är min huvudvärk och mitt ont i halsen, men roligt hade jag igår tills slutet iallafall! Åkte taxi hem, tappade bort pengar, kom hem utan handväska dvs där jag har typ ALLT tillbehör till mig själv så måste dra mig till kalix senare och hämta det, samtidigt ska jag nog hämta hem thaimat med en massa jävla goda vårrullar. Fyfan vad svinigt gott. Skiter stenhårt i lchf nu tills jag ska köra stenhårt med det igen!
 
MAT MED KOLHYDRATER ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0