Godmorgon...

 Godmorgon!  Ligger i sängen och har vaknat för nå tag sen, ligger och tjurar för jag får inte igång oth för swefilmer laggar, vilken skräll? Och jag orkar inte börja ladda ner alla oth säsonger igen, tog ju bort dom för bara någon månad sen... Ska försöka ha tålamod och vänta tills det fungerar igen, fan vilken skitsida. Vet inte om jag klarar mig mycket längre utan oth, jag spårar ..
 
Från det ena till det andra så är det söndag idaag!! Jag har blivit jätte förkyld, snorar, hostar, ont i halsen och kan knappt prata och " som ett plåster på såren " har jag fått tillbaka mina jävla gallstens besvär. Har sovit skitdåligt för att jag har hemskt ont hela natten och har det även nu, det gör ont då jag står, sitter, ligger och min medicin verkar ju fan aldrig verka så det försvinner. ÅHÅHÅH, alla läkare ger alltid så jävla svaga mediciner mot allt..
 
My drugs for today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0