Godmorgon!

Godmorgon! Gick inte att blogga någon igår (skräll att alla hemsidor som görs om bara börjar lagga mer & mer.. ÅHH....).. Iallafall, har vaknat för något tag sen nu sitter jag och äter grillkorv i bröd!:D  Idag blir det att jobba på startplattan iallafall eller ja själva tävlingen börjar 17.00 men vi ska vara där tidigare.  Blir nog kuuul om det nu inte blir FÖR varmt!:D  Så ska strax ta och börja fixa mig,eller ja.. Om någon timme blir väl det av men vi kan låtsas att jag ska börja med det snart.
 
Igår var jag med Johanna som sagt hela kvällen, mycket trevligt :D Sen gjorde jag inte mycket mer efter hon for, jag duschade och gick sen och la mig.  Vaknade av att mamma kom in och kastade in mitt h&m paket som har kommit, wiho! Kunde ha båda sakerna nicebajs. Nu ska jag bara tvinga pappa till ica så han kan hämta ut mina brallor som har kommit från bubbleroom.. ÅH, livet är så mycket bättre då nya kläder kommer till mitt hus!
 
Bild på det som fanns i H&M paketet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0