godmorgon..

Tänkte ta och visa lite livtecken nu då. Lever, tror jag iallafall. Ligger fortfarande i sängen, är dö jävla trött, fortfarande. Ska strax dra mig upp ur sängen, gå den långa vägen till toan sen ta på mig träningskläderna och ta och förbränna lite fett... Känns SKIT jobbigt men så jävla skönt efteråt + att man vaknar nog till liv efter det + en dusch!  Fredag idag, känns som måndag, vi som har sommarlov har ju ungefär fredag hela veckan och det är farligt... Saknar att ha rutiner som t.ex då man går skola, man har ju förfan inget liv under sommaren, typ. Inte jag iallafall!
 
Påsarna under ögonen ♥  Hahahah älskar hur snygg man blir i effekten... Lagomt pigg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0