godmorgon!

Godmorgon! Sitter just nu i köket och gör ingenting, sitter och snokar igenom en massa bloggar haha.. Vad vore livet utan vissa bloggare t.ex? VAD SKULLE JAG SITTA OCH LÄSA HELA DAGARNA? Det går inte att tänka sig att vara utan vissa skandalblogare, haha ;-)
 
Idag har jag för första gången på typ... FLERA dagar fått sova ut, var jäkligt behövligt och skönt. Nu har jag duschat så jag känner mig mer mänsklig än innan. Ska ta och hämta min hårolja och kokksa in det i håret så det blir leeent, fint och helt underbart! Haha. 
 
För er efterblivna så måste jag rekomendera denna hårolja!   Finns väl självklart säkert bättre, men tycker denna är helt klart bra för priset. Kostar mellan 50-70 kronor och är väldigt dryg!   Väldigt bra för även löshår också och får inte håret att se flottigt ut eller så. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0