fritering!

Har just intagit soffan efter en riktig matkoma. Har gått igång med fritösen idag och friterad chicken nuggets och chili cheese. Fyfan vad gott det blev måste jag tillägga! Muumsss... Dock kanske lite för flottigt, men någon gång måste man ju få unna sig ;-)   
 
Nu ska jag ligga här och ta det riktigt lugnt. Sen får vi se vad jag hittar på. Ska ta och kolla rapunzel's löshår och kolla om jag hittar någon bra och snygg brunfärg som jag kan beställa, mitt ljusa hår är så jäkla fult. En klipptid, hårfärgning och löshårsinsättning är vad jag behöver nu!
 
Lite fina bilder på min fina matlagning..
 
Och ja.. Jag måste sitta utomhus och fritera eftersom att det luktar HEMSKT i hela huset efter det haha..
MUMSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0