bara två dagar kvar!!

NU ÄR DET BARA 2 DAGAR KVAR TLL MITT SOMMARLOV! Wihooo..  Idag har jag varit och jobbat i morjärv, klippt gräs i regn + t-shirt + förkyldning = ingen vidare kombination, sen har jag städat hela deras kyrka själv.. Jag har nog aldrig städat något så stort så snabbt, jag inbillade mig 100 saker. Kyrkor skrämmer mig, vände mig om typ var tredje sekund för at se så ingen satt på läktaren som är i kyrkan och kollade på mig, fan vad hemskt det hade varit!!...  Sen har jag klippt mer gräs, har även jobbat över idag vilket betyder att jag får sluta till lunchen på fredag dvs, JAG FÅR TIDIGARE LOV! Woho.. 
 
Nu är jag iallafall hemma, min söta mamma har köpt nötter åt mig, renbäddat min säng och så har hon även köpt min fd drog vilket är pk! Jag har inte druckit pk sen jag började med lchf vilket var typ 2 månader sen? Åh vad gott det ska bli.. Nu; Nötter, pk & Oth! Hörs sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0