Arg..

 Har precis tryckt tacos, nu har jag en hemsk illamående känsla, proppmätt, äcklad och ångest... Dränker bort dom känslorna med lite nötter, endast lite annars spricker jag ju!  Är jävligt sur, är trött och sur har försökt ta en powernap ända sen jag kom hem från jobbet, varje gång jag somnat har jag blivit väckt av antlingen mamma, linn, åskan eller willy.. Och sen blev jag tvär hungrig, blir som en liten unge då jag är hungrig - sur, jätte sur! 
 
Nu när jag är mätt borde jag iallafall vara glad?! Men nää.. Ska dränka mina arga tankar åt simpsons och hoppas påatt mamma kommer hem med mitt ena h&m paket som har hamnat på ica, men bara för att jag är sur och har en jävligt dålig dag och det paketet skulle göra allt bra så kommer det inte vara här när hon kommer hem, bara för att..  Åh, jag hatar livet just nu, cuttcutt jag mår så dåligt - Emo känslan
 
Dränker mina nuvarande känslor med mina favvo nötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0