5 Saker som SKA ske i sommar!

Kör på nedräkning just nu till sommarlovet, "endast" 7 arbetsdagar kvar, fan vad jag längtar! Har massor med planer för sommaren, här kommer lite utav vad som SKA och MÅSTE göras!:D
 
1. Tälta! Denna sommaren ska jag fan tälta...
 
2. Roliga, sena och helt galna kvällar med brudarna!
 
3. Jobba på startplattan på norrlandsveckan (Rallycross)! Exakt som förra året - Med brudarna, haha ;-)
 
4. Börja träna, ta tag i lchf dietet och gå ner i vikt och tappa massa centimeter runt midjan! PÅ ALLVAR NU.
 
 
5. Sen ska jag njuta av sommarlovet, sola och bli riktigt brun, sova och verkligen vila ut inför skolan och så klart festa fast med lite måtta denna sommar! haha.   Jag längtar :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0