- 23.40

Ligger i sängen och inväntar John Blund som inte verkar vilja komma. Medans jag väntar ligger jag och hör hur vackert Justin Bieber låter ur mina hemskt dåliga högtalare, såå braaa! 
 
Vet inte varför jag bloggar... För jag har ingenting på hjärtat åt er! Har faktiskt skaffat en ny blogg, men ni får inte veta någonting om den föräns jag fixat design och sånt där. OM jag nu kan lämna blogg.se jag har ju faktiskt väldigt svårt att överge saker. Kan t.ex ha ångest och känna mig jätte hemsk för att jag sover borta för att jag vet att min säng är helt ensam, eller när jag köper ny telefon och bara ÖVERGER min gamla älskling.. Jag känner typ empati för minsta lilla? Hahah.. Sjukt jobbigt!! Tur jag  är bra på att spela iskall ibland...
 
 
Justin Bieber är nog en av dom få killarna som skulle få mig att vandra fram till altaret och lova någonting FÖRALLTID.  Hahah, okej.. Jag har en kändis crush, men säg inte åt någon. Det spårar, JAG spårar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0