Who can bring me back to you?

ÅH, jag har lyckats sova bort hela eftermiddagen, vaknade för kanske en halvtimma sen och har hunnit duscha sen dess.. Har ju tur om jag lyckats somna senare, antingen kommer jag somna inom en halvtimma igen eller så kommer jag inte kunna somna föräns inatt någongång hm, jag hoppas på en halvtimma.. Nä, ska gå och leta reda på mina krämer som ska in i håret, sen ska jag fan lägga mig i sängen igen, hur underbart är det inte att bara ligga där och dö? Har även lyckats drömma marddröm om mig själv, varför är jag alltid elak och hjärtlös i drömmarna? Är jag verkligen så i verkligheten?:( Jag som tycker jag är FÖR snäll ibland..

Kanske dags att sätta i piercingen i läppen igen? Höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0