Svar på frågorna från frågestunden!

Postat av: Anonym

Topp 5 finaste 7,8,9 (tjejer)

Svar: Vet inte tillräckligt mycket tjejer som går i 7an för att få ihop till 5 stycken, tyvärr..
8an: Josefine henriksson (såklart..), Emily Lindh, Matilda Bergström, Ellinor Norman & Agnes Nilsson

Postat av: Matilda

Gymnasieval du funderar på?
Dina närmaste vänner?
Bästa minnet med någon av motsatt kön?
Några favorit citat?

Svar: Omvårdnads Programmet
Emelie Tiger, Josefine Henriksson, Johanna Ström, Amanda Sandberg, Elin Hedalm osv!:)
Men gud, har massvis med fina minnen & oförglömliga saker med någon från det motsatta könet. Går inte att välja!
" Det handlar inte om att hitta någon att leva med, det handlar om att hitta någon man inte kan leva utan" & " Don't dream you life, live your dreams." Sen kommer jag inte på några fler.

Postat av: Moa

Berätta 2 sanningar om dig själv :)

Svar: Jag behandlar alltid folk som jag själv vill bli behandlad
Jag är jävligt lätt att såra, men visar det väldigt väldigt sällan

Postat av: Anonym

Varför bråkar du med sofie och jennelie?

Svar: Jag bråkar inte med någon?

Postat av: Anonym

Vilka stör du dig på i 8an?

Svar: Stör mig väl inte på några speciella faktiskt. Är jag på dåligt humör stör jag mig på alla som är högljudda och jobbiga! Fast det gör väl alla?.. Haha

Postat av: Anonym


Vad avskyr du?
nått fint du vet?
nånting du tycker om å göra?

Svar: Falska människor, skitsnack, småkryp, problem osv
Vet inte riktigt, kärlek är väl rätt fint?:)
Att festa, umgås, sola & bada och leva livet!

Postat av: Anonym

Fjortisar i 8aaaan? ;)

Svar: Kan faktiskt inte påstå att någon i 8an är fjortis längre, i 7an kan jag faktiskt erkänna att jag tyckte många var fjortisar. Men alla mognar ju?:) Så idag om jag skulle kalla dom fjortis så är det samma sak som att jag kallar mig själv fjortis.

Postat av: Anonym

Vilka är dina närmaste?

Svar: Det finns svar på det högre upp :)

Postat av: Anonym

vilka/vilken kille tycker du är snygg på facebook från luleå-boden och kalix?

Svar: Eftersom att jag inte har någon koll på luleå & boden bor så vet jag inte av dom, och i kalix finns det inte särskilt många snygga heller. Men några finns det!

Postat av: Emelie :)

Vad är snyggast med älgar?;)
Hihi bästa minnet med mig?
Är du kääär?^^ eller gillar du någon mer än vän?;>

Svar: Rumpan såklart!;-)
Vet inte, är ju sjukt svårt å välja bland alla minnen vi har haha! Men då vi dansade balett är ju det bästa minnet, för det var ju det som gjorde att vi lärde känna varandra!:)
Är varken kär eller intresserad av någon, tror jag då iallafall haha!

Postat av: Anonym

3 snyggaste 98:erna på din skola?

Svar: Som jag skrev ovanför så vet jag knappt vilka 98orna är... Så kan inte svara på den

Postat av:  Anonym:

Gulligaste killarna från 7an, 8an och 9an?! :D

Svar: Tar en från varje årkurs då..  7an: Clas Karlsson 8an: Hm.. Vet inte, finns bara en som ser bra ut men är då inte gullig utan snygg? haha.  9an: DAVID!

Postat av: Anonym

Var är de bästa du vet?

Svar: Att vara riktigt sådär töntigt kär i någon, att umgås med mina vänner, festa, göra galenskaper, sommaren och leva livet!:)

Postat av: Anonym

BH-storlek?
när tappade du oskulden, vilket datum??
vilken ställning gillar du mest??
har du ofta sex?
när fick du mens??
är du med då det är bad på skolan??

Svar: 75C/D
31 december 2010 haha..
Doggy typ
Det är olika!
Minns inte,  men tror jag var 11 år
Nä, för jag hatar att bada och har fobi för bassänger, känns som att det svarta som är på botten i bassängen är hajar.. så älska HAVET♥

Postat av: Matilda Bergström


Vad är det bästa med dig?
Kan inte du fixa ihop en sminkvideo elr något liknande?
:)

Svar:
Det bästa med mig själv? Hm.. Jag vet inte.. Att jag alltid är ärlig och kan säga vad jag tycker och tänker och sedan stå för det!
Jodå, har tänkt göra det men har inte haft någonting att filma med. Men blir nog att det blir i bilder istället som steg-för-steg!:)

Postat av: Anonym

va vill du gå för linje ?:)
Snyggaste killen och tjejen från varje klass i 9an?:)
Fin blogg:)

Svar: Omvårdnads Programmet
Vet inte riktigt, vet knappt vad det finns för tjejer å killar i vissa klasser haha.
Tack så mycket :)!

Postat av: Lovisa


Din första bästa vän?

En som du tappat kontakten med?

Vem är din bästa vän?

Säg 5st av tjejerna i 8:an som ser bra ut?

Svar: Agnes Nilsson
Hon ovanför :(
Emelie Tiger
Finns svar på det högre upp.

Postat av: ronja


Vilka bloggar läser du?
Nått av dina bästa minnen?

Svar: Läser mina vänners bloggar, och sen några bloggar från några som går på min skola!
Jag vet inte.. Mycket av de minnen jag fick i sommar är bland dom bästa :)

Postat av: Linnea


Vad är du mest nöjd över med din kropp?:)

Svar: Eftersom att jag inte är nöjd med min kropp finns det väl inte något jag är riktigt nöjd med, men mina bröst?! Hahaha..


Och så var denna frågestund över
. Hoppas ni är nöjd över svaren!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0