@Tv.

Tjenis.. Sitter just nu och väntar på att pappa ska komma hem med mina pringels som jag har beställde med honom då han for till shell haha, sitter även och ser på svenska hollywood fruar och har just skrivit en sommarjobbs ansökning för i sommar ska jag inte ligga hemma och slöa och vara fattig, NEJ jag ska vara rik!:) Så ska skicka in på lite olika ställen, får jag inte på det ställe jag sök (vilket jag säkert får) så blir jag sur. Haha, nåväl nu börjar hollywood fruarna igen efter pausen. Vi får höras sen, lär ju inte ha någonting att göra eftersom att jag ska ha no sleep inatt.. OM det nu går som planerat eller så sover jag bara någon enstaka timma!  Vi hörs sen, nu ska jag kolla tv, hejdååå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0