Tråkigt!..

Hej, igen.. Mina enda vänner.  Nej jag skoja, haha.. Har såå tråkigt så kände att jag behövde blogga lite.. Har tidsfördrivt tiden med att fara till marieberg en sväng, sen har jag provat en massa kläder, testat på ett par lösögonfransar för att kolla om dom är ok att visa sig runt i, sen har jag suttit å vågtångat håret.. Älskar vågat, långt, svart hår!! Bara att mitt hår ser ut som hej kom å hjälp mig då jag gör det. Men vem bryr sig om det just nu? Ja inte ni iallafall och inte jag heller.. Nä, nu ska jag kolla ett avsnitt gossip girl och sen ska jag nog ta mig en dusch, bara för skojjs skull!

Hej knullruffs bakom huvudet???

Kommentarer
Postat av: hanna

hej, kan du lägga ut en bild på dina lår, dom är skiit snygga <3



snälla ^^

2012-01-27 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0