tisdagen avklarad!

Tjenis! Har alledens nyss kommit hem från skolan, nu ska jag vänta på att min pizza som är i ugnen ska bli klar... Var så jävla döhungrig då jag kom hem så blev att kasta in en pizza i ugnen, såå onyttigt men såååå gott!   Nåväl, idag har det varit en lugn dag på skolan har haft endast 3 lektioner! Sköönt!  Nu ska jag se lite sex and the city och sen äta pizzan till det då den är färdig!  Senare måste jag plugga riktigt mycket och försöka trycka in ett träningspass också om det hinns med. Annars får vi ta en rejäl träning imorgon istället. Är dock fortfarande lite småsjuk så borde vänta tills jag är hel frisk med det, men det skiter jag fan i!  Måste sätta igång med träningen på allvar nu om det ska bli någon beach 2012!! Haha, nåväl nu är pizzan klar så vi får väl helt enkelt höras mer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0