Tisdag!

Goddagens! Har just kommit hem från kalix, slutade tjugo över 1 idag. Så jag johanna och josse for och köpte thaimat och for till josse och åt det, och vårrullar! Fan så gott det var, man måste ju få unna sig med lite gomat när jag faktiskt har hunnit med bad och hela kittet nu imorse!  Nu ligger jag nedbäddad i soffan framför brasan och har så ont i mina fötter dom frös typ sönder påvägen hem från bussen. INTE kul med 20 - + att jag är förjävligt sjuk nu också, har ont i halsen som fan, i huvudet och det bara rinner snor hela jävla tiden! Åh, jag hatar att vara sjuk, har suttit å väntat på att jag ska bli sjuk eftersom att jag inte har varit det på ett bra tag, dö vad jobbigt.. Nu ska jag mysa framför brasan till gossip girl! Heeejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0