Tidsfördriv


Bjuder på en snyggbild från igår som jag snottade från jossans blogg! haha ;)

- AVSLUTA MENINGEN
Jag saknar - farmor ♥
Jag pratar - rätt mycket
Jag skrattar - åt helt sjuka saker haha
Jag tycker om - att festa, hehe!
Jag avskyr när folk - är otrevliga mot en utan andledning
Mina närmaste vänner är - underbara!
Min första vän hette - agnes typ
Min favoritfilm är - typ alla twilight filmerna?
När jag borstar tänderna - så speglar jag mig alltid samtidigt
När jag lagar mat - blir det alltid något enkelt
Jag är rädd för - att bli sårad, övergiven, utstött eller något sånt 
Jag önskar - att vissa saker bara kunde vara som förut
Den värsta känslan är - att bli sårad av någon man tycker om riktigt mycket
Den bästa känslan är - då man är riktigt glad, allt är på topp och så!
Jag vill - göra något riktigt galet!
Jag är bäst på - att sova, hehe
Jag är sämst på - att ljuga för folk eller dölja någonting för mina vänner
Jag kommer alltid att vara - mig själv!
Det finaste som finns - är kärlek?
I sommar - ska jag ha trippelt så kul än vad jag hade förra sommaren!
Sist jag grät var - en vecka sen
Jag kan - mycket om jag verkligen vill
Min mobiltelefon är - min bebis, min älskling & mitt allt!
När jag vaknar på morgonen - försöker jag alltid somna om & går inte det så ser jag någon film typ :)
Innan jag somnar - ser jag alltid på sex and the city filmen, haha!
Just nu tänker jag på - en massa saker
Bebisar är - bland det sötaste som finns, men kan vara bland det mest irriterande som finns också..
Mitt första barn - ska nog bli mitt enda om jag nu inte hinner ändra mig och helt plötsligt vill ha 52 stycken :)
Det fulaste som finns är - kissie? hahah
Jag har aldrig - ätit ett ägg med skal på, hehe
Idag har jag - sovit, sovit, sovit och åter igen sovit!
Jag vill verkligen - att det här året ska bli som tänkt, dvs jävligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0