Onsdag avklarad!



Som ni ser så ligger jag just nu i sängen och chillipillar och ska strax ta mig en lång och skkön powenap! Är helt slut i hela kroppen efter en jobbiig skoldag (som igentligen inte alls är speciell jobbig jämfört med alla andra).. Har nå cpskada som gör att jag sover oroligare än någonsin just nu och är där med helt stendöd efter skolan och sover då hur bra som helst, men direkt det blir natt vaknar jag minst 5 gånger och så tar det  ett riktigt bra tag innan jag väl somnar om, ibland somnar jag inte ens om så ligger vaken i flera timmar tills det blir dax att stiga upp.. Så ska det inte vara!! Nä, nu ska jag sova för det är min tid på dygnet då jag sover som godast, såå godnatt tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0