nyårslöften!

Ligger i sängen och dör, kan inte se någon serie eller nått utan att ögonen klappas igen haha och sover jag nu kommer jag aldrig kunna sova senare! Nu ska jag gå å kolla med mamma om shell har öppet idag, för de är ju typ nyårsdan å då är ju typ ingenting öppet och jag är godissugen!!

Har för den delen hållt mitt nyårslöfte hittils, så duktig jag är och så har amanda fått bestämma ett nyårslöfte åt mig som jag tyvärr inte kan skriva ut haha. Mitt är iallafall att sluta röka och senare ska jag också börja träna, men vi får se hur det  blir med det haha..  Jag och nyårslöften, vi går inte ihop... Mitt förra hölls i 2 veckor pga jag döds sjuk och lat haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0