Nighti nighti

Hur många timmar jag än har sovit sen jag kom hem från skolan så är jag lika trött, har sovit tills 8 och sen dess har jag hunnit med att duscha, raka benen osv, tagit fram morgondagens outfit, ätit en bit kladdkaka och smörjt in mig och hela det köret!  Nu sitter jag och kollar på Systrar i jeans - Andra sommaren, som går på tven. Ska strax för flytta mig till sängen, hoppas jag får en helnatts sömn inatt har inte sovit vanligt på 3 nätter snart, sjukt jobbigt. Har sovmorgon imorgon, kan jag sova ut på den? Nej.. Jag måste endå stiga upp lika tidigt, ta samma tidiga buss för har ingen skjuts till skolan. Jag hatar så mycket saker med att bo i denna lilla byhåla, men vad gör man?! Nä ska gå å lägga mig i sängen nu och se gossip girl (standard) Godnatt ;)

Hittade den här videon på den här bloggen, så jävla ful haha!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0